Welke tekst publiceer ik op Brightspace om studenten te informeren over digitaal toetsen?

De onderstaande tekst kun je op Brightspace plaatsen om studenten te informeren over de aanstaande digitale toets:

Loop geen tentamenkans mis!

Deze cursus bevat één of meerdere tentamens die digitaal worden afgenomen. Lees de informatie hieronder zorgvuldig door en wees voorbereid.

• Controleer op tijd of je ingeschreven staat voor je tentamen.
  • Leer je studentnummer en bijbehorend wachtwoord uit het hoofd. Het gebruik van een smartphone is tijdens het tentamen niet toegestaan. Wachtwoorden die zijn opgeslagen in een kluis kun je dus niet gebruiken.
  • Maak ter voorbereiding op je tentamen het proeftentamen. Dan ben je al vertrouwd met de toetsomgeving en weet je wat je kunt verwachten.
  • Bekijk de instructie video op https://www.ru.nl/studenten/digitaaltoetsen/
Previous Article Hoe preview ik een toets?
Next Article Hoe voeg ik een pdf toe aan een toets op een Chromebook / Chromebox?